piątek, 22 lutego 2013

Zakazana miłość XII


Caroline :

    Obudziły mnie promienie słońca wkradające się do pokoju.
    Uniosłam lekko powieki przyzwyczajając oczy do jasności dnia. Z moich ust wyrwał się cichy jęk zaskoczenia, gdy spostrzegłam, że obok mnie leży wtulony we mnie hybryda. Uniosłam lekko kąciki ust przypominając sobie wydarzenia minionej nocy. Cóż, gdybym nie była wampirem to zapewne zarumieniłabym się wspominając takie rzeczy i sceny.
    Mojej twarzy nie opuszczał uśmiech.
    Było mi z Klausem tak dobrze jak jeszcze nigdy z nikim! Nie spodziewałam się tego. Nie spodziewałam się też jego delikatności, oczekiwałam raczej dzikiego seksu, co tu dużo mówić. A tu taka niespodzianka...
    Spojrzałam na mojego ukochanego. Spał z cudownym wyrazem twarzy, oddychając przy tym równo i łagodnie. Przejechałam opuszkami palców po jego skroni, policzku, żuchwie a następnie zakreśliłam niewidzialną, prostą linię wzdłuż ciała wampira. Klaus mruknął coś przez sen po czym ręką którą mnie obejmował w pasie, przyciągnął mnie mocniej do swojego nagiego, ciepłego ciała.
    Było coś cudownego w tym poranku, chciałam żeby taki właśnie był już każdy poranek mojego marnego życia. Taka perspektywa bardzo mi się podobała.
    Rozejrzałam się uważnie po pokoju, na który wcześniej nie zwracałam większej uwagi, gdyż koncentrowałam ją na czymś innym.
    Ściany były jasno brązowe, gdzieniegdzie wisiał jakiś obraz. Pokój był dość pokaźnych rozmiarów. Pod jedną z jego ścian stała mała sofa a przed nią stolik. Kawałek dalej komoda, zapewne na ubrania. Ja za to leżałam na dużym łóżku z metalową ramą, stojącym pośrodku dłuższej ściany. Po obu stronach łóżka stały małe szafki nocne z lampkami, a na tej koło mojej głowy dodatkowo leżały kluczyki od auta i portfel Klausa. W oknach wisiały delikatne białe zasłony, sięgające ziemi, aczkolwiek nie chroniły one przed słońcem, skoro mnie obudziło.
    Pogłaskałam Nika po jego brązowych włosach. Przywodziły mi na myśl pewien odcień złota. Klaus niespodziewanie otworzył oczy. Widząc mnie nad nim pochyloną, uśmiechnął się szeroko.
    Boże, jaki on jest przystojny!
    - Dzień dobry, kochanie. - Wymruczał hybryda swoim brytyjskim akcentem wprost do mojego ucha.
    - Nie wiem jak dzień, ale poranek na pewno jest dobry.
Zachichotałam wesoło.
    - Bardziej przypadła mi do gustu noc, ale na poranek też nie śmiałbym narzekać.
Nik pogłaskał mnie po policzku a ja wtuliłam twarz w jego dłoń.
    - Szkoda tylko, że muszę wracać. - Wymamrotałam niechętnie.
Czar unoszący się jakby w powietrzu nad nami, nagle się ulotnił, a zastąpiło go przygnębienie.
    - Nie musisz.
Klaus nie dawał za wygraną.
    - Nie chcę żeby mama się o mnie niepotrzebnie martwiła.
    - To zadzwoń do niej, albo do którejkolwiek z twoich przyjaciółek.
Pokręciłam przecząco głową.
    - Nie wzięłam żadnych ubrań, bielizny, szczoteczki do zębów nawet! Skąd mogłam wiedzieć, że zostanę na noc?
Mimowolnie się zaśmiałam przy ostatnim pytaniu. Klaus zawtórował mi uśmiechem.
    - Myślisz, że w San Francisco nie ma sklepów? Bo mi się wydaję, że jednak są.
    - No skoro tak... Tylko w nieskończoność tu siedzieć nie mogę. Prędzej czy później i tak muszę wrócić do domu.
    - Dobrze, a więc niedługo wrócimy razem. Ale na razie proszę cię jedynie, byś dała mi się sobą nacieszyć z dala od tego całego zgiełku Mystic Falls.
    - Ten układ mi pasuje.
    - Dobrze - zaczął Klaus, wstając z łóżka w wampirzym tempie. - A więc ja się odświeżę, ubiorę i pojadę do sklepu po potrzebne rzeczy. W łazience są szlafroki więc śmiało. I ponadto w komodzie, w ostatniej szufladzie masz torebki z krwią. Częstuj się.
Klaus poszedł do łazienki i po około pięciu minutach był z powrotem w pokoju. Ściągnął szlafrok by się ubrać, więc mogłam podziwiać jego idealne ciało.
    - Niedługo wrócę. - Zapewnił mnie hybryda składając pocałunek na moich ustach. - Obiecuje.
Założył na siebie czarną kurtkę ze skóry i już go nie było.

Klaus :

    Wsiadłem do samochodu i zapuściłem silnik. Auto ruszyło z cichym mruknięciem przed siebie.
    Nie mogę uwierzyć w to co się wydarzyło. A przecież obiecywałem sobie, że będę trzymał się z dala od Caroline ze względu na jej bezpieczeństwo! Cóż, widać jestem podłym egoistą. Ale naprawdę nie potrafię zapanować nad sobą gdy Ona jest obok mnie, to po prostu silniejsze ode mnie. Włada mną jakieś bliżej nieokreślone potężne uczucie. Nie jestem pewien, czy wyjdzie mi to na dobre, ale mogę chociaż spróbować szczęścia z Caroline. A może mi się poszczęści!
    Mam taką nadzieję.
    Zaparkowałem obok jakiegoś sklepu z ubraniami. Wyglądał na drogi i dość dobrze zaopatrzony, więc na pewno mieli coś odpowiedniego dla mojej piękności.
    Podszedłem do ekspedientki z uprzejmym uśmiechem na twarzy.
    - Przepraszam, szukam czegoś dla mojej partnerki.
Kobieta stojąca za ladą uśmiechnęła się, a w jej oczach dostrzegłem zrozumienie i szacunek.
    - Dobrze, na pewno coś znajdziemy. Szuka pan czegoś eleganckiego, bardziej na jakieś wyjście, czy może czegoś na codzień?
    - Raczej czegoś na codzień. Chociaż właściwie... Chyba przydałoby się też coś na kolację.
    - Rozumiem. A rozmiar pan zna?
    - Rozmiar? - Powtórzyłem głucho.
Nie bardzo wiedziałem o co chodzi.
    - Chodzi mi o wymiary pana kobiety.
    - Racja... Momencik, zadzwonię tylko.
Wybrałem numer Caroline. Sygnał za sygnałem, oczekiwałem aż odbierze. W końcu zniecierpliwiony rozłączyłem się. Pewnie poszła pod prysznic i po prostu nie słyszała telefonu.
    - Chyba będę musiał wziąć coś na wyczucie.
Kobieta spojrzała na mnie z politowaniem po czym obeszła ladę i wskazała gestem dłoni bym poszedł za nią. Ekspedientka ściągnęła pierwszy wieszak. Wisiała na nim długa czerwona sukieka z jakimś dziwacznym wycięciem po boku. Cóż, nie wiedziałem czy jej się spodoba, ale gdy ja wyobraziłem sobie w niej Caroline, od razu postanowiłem ją kupić.

***

    - Caroline, najdroższa, wróciłem! - Zawołałem, przekraczając próg i zamykając za sobą drzwi.
Rzuciłem na schludnie pościelone łóżko, dwie torby.
    Caroline objęła mnie od tyłu, po czym wspięła się na palce i pocałowała mnie w policzek. Uśmiechnąłem się na tę jakże delikatną deklaracje uczuć. Omiotałem blondynkę wzrokiem. Jej ciało okryte było jedynie szlafrokiem.
    Przyciągnąłem ją do siebie.
    Jej ciało i lekko wilgotne jeszcze włosy pachniały mydłem połączonym ze stałym zapachem Caroline. Zaciągnąłem się jej wonią jak najlepszym narkotykiem. Pocałowałem czubek jej głowy i wskazałem dłonią torby na łóżku.
    - Proszę. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem.
Dziewczyna sprawdziła zawartość toreb i wyciągając jeden z kompletów zmysłowej bielizny wypuściła z głośnym świstem powietrze z płuc.
    - Coś nie tak? Uznałem, że wezmę to, w czym według mnie będziesz wyglądać oszałamiająco. Chociaż moim zdaniem i tak najlepiej prezentujesz się bez żadnych zbędnych dodatków, takich jak ubrania.
Zacisnąłem usta hamując śmiech. Caroline oblała się rumieńcem. Wyglądała uroczo.
    - Nie powinieneś tyle na mnie wydawać.
    - Ależ kochanie, dla mnie to sama przyjemność.
    - Co nie zmienia faktu, że gdy tylko wrócimy do Mystic Falls, oddam ci wszystko co do grosza.
    - Znam lepszy sposób, jak możesz mi to wynagrodzić... - Mruknąłem cicho i uśmiechnąłem się figlarnie.
Wziąłem Caroline na ręce i położyłem na łóżko, a sam zawisłem nad nią przygniatając ją swoim ciałem do materaca.
    Zrzuciłem z niej szlafrok i już po chwili skupiłem się tylko i wyłącznie na mojej blond piękności.
--------------------------------------------------------------------
Wybaczcie mi, że rozdział taki nudny, ale niczego lepszego nie potrafiłam wymyślić .. Obiecuję, że się poprawie . xd

40 komentarzy:

  1. Nudny? Proszę cię! Boski jest! Taki zmysłowy. Mmm! Czekam na następne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jest nudny, jest taki, nie wiem, romantyczny, tajemniczy, brakuje m słów, żeby go określić. Czekam z zapartym tchem na następny :) P.S. Mam pytanie, czy w najbliższym czasie planujesz wrócić na bloga o katherine i stefanie, bo naprawdę fajnie się zapowiadało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki nudny? jest extra !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochaam Kochamm i jeszcze raz Kochamm twojego bloga1

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział i nie narzekaj tu :D czekam na kolejny! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nudny ? Napisz jeszcze jeden taki "nudny" to będę very happy super piszesz zapraszam na mojego bloga nie wiem czy pisze dobrze mam nadzieję ze ocenisz :) miloscodpierwszegougryzienia.blog.pl/ zapraszam i pozdrawiam mój ty idolu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaa, przeczytałam ten rozdział i jestem pod wrażeniem. Klaroline *.* to co nas łączy :D jestem pod wrażeniem, gdy to czytałam to po prostu uśmiech nie schodził mi z twarzy! Widzę, że to juz 12 rozdział, ale obiecuję, że nadrobię wszystko gdy będę miała czas, zostaje stałą czytelniczką! :*

    Zapraszam na mojego bloga o Klaroline, dopiero zaczynam więc będziesz mogła być na bieżąco ;) zachęcam, zależy mi na twojej opinii! Pozdrawiam ;*
    http://hate-is-the-beginning-tvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej! To znów ja ;) przeczytałam wszystkie twoje rozdziały dziś:) Ah, jesteś cudowna *.* !
      Mam nadzieję, że nie będziesz miała mnie dość, bo będę wpadać. Informuj o NN, jeśli będziesz miała czas ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Cześć! Zapraszam na NN o KLAROLINE :) <3
    http://hate-is-the-beginning-tvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zmysłowe, pisz nn ! ; ****************************************************************

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, że tak późno komentuje, ale wcześniej nie miałam czasu. Rozdział bardzo fajny. Jednak możesz zrobić coś dla mnie, wprowadź jakąś krwawą akcje. Wiesz jak to uwielbiam. Czekam na następny?

    OdpowiedzUsuń
  12. Heej ! Pisze bloga o Klaroline:milosc-ktora-przeszla-do-historii.blogspot.com/ mam nadzieję ze ocenisz ! Czekam z niecierpliwością kiedy nn u ciebie. Jakbyś mogła to informuj mnie jak będzie next :) pozdrawiam i życzę ogromne ilości weny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam opowiadania o Klaroline. Dopiero co znalazłam twojego bloga, ale postaram się nadrobić wszystkie rozdziały. Tej pary nie zabraknie też w moim opowiadaniu o rodzinie pierwotnych. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam serdecznie do czytania i komentowania. Dopiero zaczynam i liczę na szczere opinie ; )
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rozdział! Czekam na następny!

    Zapraszam też na mojego bloga:
    http://klaroline-od-nienawisci-do-milosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Chciałam powiadomić i jednocześnie zaprosić na nn o rodzeństwie pierwotnych ; )
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny ! ;*

    zapraszam do siebie

    http://claus-i-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co dajesz swojego bloga skoro tam nic nie ma??!!!

      Usuń
  18. Z radością ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy rozdział.:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. :}
    http://porywy-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na: http://klaroline-od-nienawisci-do-milosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Z radością ogłaszam, że nominuję cię do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam twoje opowiadanie! Czekam z niecierpliwoscia na kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na nowy blog. :)
    http://kobieta-ze-stali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. "Elena ustała w progu nie pewnie. Zerknęła na Elijah, który siedział z wyciągniętymi nogami przed sobą. Ręce miał utkwione w kieszeniach spodni. On także spojrzał na nią. Jego twarz nie wyrażała żadnych emocji. (...) - Powiedz co przede mną zataiłeś! - zdenerwowała się nagle. Elijah przymrużył oczy, wydawało się, że nie miał pojęcia o czym mówiła dziewczyna.
    - Obawiam się, że nie rozumiem - powiedział przeciągając sylaby.
    - Dlaczego gdy powiedziałam ci wiadomość od Lois, ty zainteresowałeś się Damonem?! - pokazała głową na leżącego Salvatore'a. Elijah opuścił dotychczas utkwiony w nią wzrok."

    Zapraszam na najnowszy rozdział opowiadania o tematyce TVD!

    darkest-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominuję cię do Libster Awards :* Pytania u mnie :*
    http://carolineiklaus-loveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award. Szczegóły: http://always-and-forever-tvd.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  28. O Dziewczyno ! Jaki Ty masz talent :O Uwielbiam Cię ! Wpadnie się przypadkiem na Twojego bloga, przeczyta jeden rozdział, i już nie można przestać czytać ;*** Czekam na cd ;D I zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam. Zależy mi na opiniach. http://bezrzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz pisała dalej to opowiadanie ? Bo to notka z Lutego. Mam nadzieje, że tak :(

      Usuń
  29. Zajebiste to jest ^^ Gratuluję talentu, ja tutaj zostaję i czekam na kolejny rozdział! <33


    Zapraszam na opowiadanie o tematyce fantastycznej:
    http://dark-secrets-young-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wracam po miesięcznej przerwie! W KOŃCU pragnę zaprosić Cię na nowy rozdział! :) darkest-dream.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam cię!
    Zależy Ci na wyjątkowym wyglądzie twojego bloga? Chcesz mieć idealnie pasujący szablon? Interesujesz się grafiką? Zapraszam do The Spiral Graphic, szabloniarni w której tworzymy z pasją i wkładamy serca w nasze prace. Wpadnij, nie pożałujesz.
    (nabór na Spiral został otwarty, jeśli robisz grafikę, zgłoś się)
    Pozdrawiam, Ada Howard [www.the-spiral-graphic.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  32. Mystic Falls - małe i spokojne miasteczko, stan Virginia.

    Mogłoby się wydawać, że nie dzieje się tutaj nic niepokojącego.

    Każdy zna każdego, ludzie chodzą do szkoły i pracy, mają przyjaciół i wrogów.

    To tylko złudzenia.

    Przez wieki, żyły tutaj nadnaturalne istoty.

    Wampiry, wilkołaki, czarownice... a nawet hybrydy.

    Czy jesteś gotowy na zapoznanie się z tym światem?

    [Zapraszamy na świeżo założonego bloga grupowego na którym będziesz miał/a możliwość zajęcia, bądź stworzenia własnej postaci z TVD i pisać z innymi wątki! Chcesz wiedzieć więcej? Nie czekaj, odwiedź nas: www.bloody-carnage.blogspot.com i zapoznaj się z regulaminem oraz fabułą bloga i zapisz się!]
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog :)
    informuj mnie :*
    wpadnij i przeczytaj mój http://love-hate-fun-vampiry-klaus-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy będzie nowy? Czekam nie zapomniałam :)
    Zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń